عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وب سایت من خوش امدید






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 367
:: کل نظرات : 2

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 519
:: باردید دیروز : 455
:: بازدید هفته : 2843
:: بازدید ماه : 2843
:: بازدید سال : 32974
:: بازدید کلی : 219980

RSS

Powered By
loxblog.Com

عکس بازار

خرید اسباب بازی
جمعه 20 فروردين 1400 ساعت 16:34 | بازدید : 694 | نوشته ‌شده به دست امین پارسیان | ( نظرات )


اسباب بازي در فرايند رشد و سرگرمي کودک نقش برجسته اي را ايفا مي نمايد. در تمام جهان توليد اسباب بازى بايد مطابق با استانداردهاي ايمني باشد اما گاه به دلايل اقتصادي اين موضوع به دست فراموشى سپرده مي شود.پس از تهيه پرسشنامه خودساخته و بررسي روايي و پايايي آن، چهار مركز بهداشتي درماني شهر تهران به صورت تصادفي انتخاب شدند و پرسشنامه هاي ذي ربط براي 340 نفر از والدين مراجعه كننده به آن مراكز تکميل شد. سپس داده هاي جمع آوري شده توسط نرم افزار SPSS مورد تجزيه و تحليل قرار گرفت. يافته هاي مطالعه نشان داد كه 0.6 درصد از والدين آگاهي ضعيف، 93.2 درصد آگاهي متوسط و 6.2 درصد آگاهي خوب نسبت به ايمني اسباب بازي دارند. معيارهاي خريد اسباب بازي ايمن در 0.3 درصد از والدين ضعيف، 22.4 درصد متوسط و 77.4 درصد خوب گزارش شد. ميزان آگاهي اكثر والدين در مورد انواع اسباب بازي هاي پرخطر (مانند جغجغه، اسباب بازي هاي داراي آهن ربا، اسباب بازي هاي درون تخم مرغ هاي شكلاتي و غيره) اندك بود. نتايج اين مطالعه ضرورت آموزش والدين براي افزايش آگاهي در خصوص خريد اسباب بازي هاي مناسب و ايمن را مورد تاكيد قرار مي دهد.

اسباب بازی کودکان شامل اسباب بازیهای چوبی، موزیکال، ساخت و ساز و لگو، عروسک، ماشین قطار و هواپیما، لوازم آشپزخانه، ابزارآلات پسرانه و … می باشد.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و گستردگی انواع مختلف اسباب بازی و تاثیر آن بر کودکان باید حساسیت بیشتری در انتخاب آن برای کودکان به خرج دهیم چرا که کودک در جریان بازی پرورش فكري، عاطفي و جسمي و اجتماعي مي يابد زیرا بازی راهی برای ابراز و نشان دادن احساسات است و باعث تخلیه فشار و استرس‌های عصبی کودک می‌شود.

فروشگاه اینترنتی نی نی پارسه مرجع خرید انواع اسباب بازیهای کودکان و نوزادان، لوازم آرایشی و بهداتشی مادران و لوازم غذاخوری و شیردهی می باشد.از معتبر ترین برند ها در این زمینه میتوان به Vtech, Janod, BabyFehn, Revell اشاره کرد.

 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ویزای آذربایجان
جمعه 20 فروردين 1400 ساعت 12:43 | بازدید : 667 | نوشته ‌شده به دست امین پارسیان | ( نظرات )

آذربایجان

کشور آذربایجان در آسیا واقع شده و با 4 کشور روسیه گرجستان ارمنستان و ایران همسایه است. شرق این کشور زیبا توسط دریای خزر احاطه شده است. با سفر به این سمت از کشور شما شاهد تعداد زیادی از قو ها و فلامینگو ها و پلیکان ها خواهید بود. مناطق زیادی از شمال و غرب این کشور با رشته کوه های قفقاز احاطه شده جاییکه محل زندگی گوزن های کوچک سیاهگوش ها و خرس های قهوه ایی است. پایتخت این کشور باکو است. چون آذربایجان در محل تقاطع اروپا آسیا و خاور میانه قرار گرفته پس باکو بستر بسیاری از فرهنگ هاست. از مناطق دیدنی باکو میتوان از قلعه ی آتش. موزی ی اصلی حیدر علیف. تالار دریای خزر و غیره نام برد.  

برای دریافت ویزای آذربایجان به سایت نادیا پرواز مراجعه کنید.

همانطور ک میدانید آذربایجان یکی از اعضای سابق شوروی است. در حال حاظر این کشور ترکیبی از فرنگ ایرانی و ترکی و روسی میباشد.

آنها دقیقا مثل ایرانی ها نوشیدنی مورد علاقشان چای است.  با این تفاوت که ترجیح میدهند چای خود را در همان استکان هایی که ایرانی ها علاقمندد منتها با میزان بسیار زیادس شکر سرو کنند.

مردم این کشور به شدت علاقمند به قهوه ی عربی است اما با 1 تفاوت که در کتارش حتما باید ودکا سرو شود!

زبان رسمی کشور آذربایجان هم آذربایجانی (نزدیک به زبان ترکیه) و هم روسی است.

آنها همان صمیمیتی که تنها در خاورمیانه میتوان پیدا کرد را دارا هستند اما در نگاه اول شاید با کمی جدیت روس ها مواجه شوید!

در کل آذربایجان ترکیبی از تمامی این فرهنگ هاست اما شاید بتوان به طور جد گفت که ساختمان های متعلق به دوره ی شوروی و غذاهای عربی مشخصه ی اصلی مردم آذربایجان است.

 

ویزای آذربایجان

بسیاری از ملیت ها میتوانند از آذربایجان بدون نیاز به ویزا دیدن کنند. آن دسته از ملیت ها که نیاز به ویزا دارند میتوانند از طریق سایت ویزای آذربایجان برای دریافت e visa  اقدام کنند.

*اگر مقصد سفر شما نخجوان باشد با پاسپورت ایرانی بدون ویزا میتوانید 15 روز اقامت داشته باشید.

ویزای آذربایجان هم به صورت الکترونیک و هم به صورت لیبل (برچسب ویزا درج شده داخل پاسپورت) قابل اخذ است. ویزای الکترونیک به مراتب ساده تر و سریع تر از ویزای لیبل است درحالیکه بسیاری از مردم به دلایل مختلف نظیر تاریخچه ی سفری بالا ویزای لیبل را ترجیح میدهند.

مراحل اقدام برای ویزای الکترونیکی  توریستی آذربایجان بسیار ساده است

مدارک لازم

1-اسکن با کیفیت از صفحه ی اول پاسپورت

2-اسکن با کیفیت از عکس 3*4

*غالبا ویزای توریستی آذربایجان 4 روز کاری زمان بر است.

*ویزای لیبل دار آذربایجان 12 تا 15 روز کاری زمان بر است

مدارک لازم جهت ویزای لیبل دار

1-اصل پاسپورت

2- 1 قطعه عکس 3*4

3-رزرو بلیط رفت و برگشت

4-رزرو هتل محل اقامت در آذربایجان

 

در صورتیکه بصورت هوایی قصد سفر به آذربایجان رادارید 1 انتخلب دیگر در حوزه ی ویزا دارید و آن ویزای فرودگاهی است.

این ویزا در فرودگاه حیدرعلیف صادر میشود که صرفا پس از ارایه مدارک و قبولی آنها توسط مامور مربوطه مهر اجازه ی ورود شما به این کشور در پاسپورت شما ثبت میگردد.

*ویزای آذربایجان به طور کلی 3 ماه بازه ی ورود داشته و از زمان ورود شما به این کشور 1 ماه اجازه ی اقامت دارید.

*سفارت آذربایجان در ایران استان تهران منطقه ۳ ، پاسداران، خيابان نيستان سوم، كوچه راستوان، پلاك 16 خیابان احتشامیه قرار دارد.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
10 ابزار تعمیر موبایل که برای تعمیر تلفن همراه باید داشته باشید
سه شنبه 17 فروردين 1400 ساعت 22:48 | بازدید : 664 | نوشته ‌شده به دست امین پارسیان | ( نظرات )

ممکن است شما یک تلفن همراه برای تعمیر داشته باشید یا صد دستگاه داشته باشید. فرقی نمی کند که برای رفع آخرین سطح در اینجا باشید یا صفحه را درست کنید.

این که آیا از آیفون سامسونگ ، گوگل پیکسل ، هواوی ، آنر ، ال جی ، وان پلاس ، نوکیا یا مارک های دیگر استفاده می کنید تعمیر موبایل بدون این ابزارها یک ماده سخت است. شما به ابزار اساسی تعمیر موبایل نیاز دارید.

اگر نیاز به تعمیر موبایل دارید، به سایت امداد موبایل مراجعه کنید.

1 پیچ گوشتی Pentalobe: پیچ گوشتی 5 ستاره برای کار با پیچ های مورد پایین در تلفن های هوشمند طراحی شده است. درپوش انتهای درایور بیت مستقل از دست می چرخد. این اجازه می دهد تا چرخش کامل دسته در حالی که فشار ثابت بر روی پیچ را حفظ می کند.
2 Loca Glue Gun: Loca Gun کار شما را در هنگام استفاده از چسب برای تعمیر گوشی راحت تر و راحت تر خواهد کرد. این ابزارها برای کمک به تعمیر تکنسین در فشار سریع و روان چسب LOCA Liquid Optical Clear استفاده می شود.
3 Suction Cup Tool: این امکان را به شما می دهد تا صفحه نمایش گوشی هوشمند یا رایانه لوحی خود را با دقت و راحتی حذف کنید. دسته های قفل سریع و آزاد کننده به راحتی مکش را برای حذف صفحه نمایش تبلت و گوشی هوشمند ایجاد می کنند. ساکشن لاستیکی روی صفحه نمایش رایانه لوحی و تلفن لطیف است و باعث خراش سطح نمی شود و باعث از بین رفتن صفحه می شود.
4 Spudger Tool: این ابزار بازشو مخصوص تلفن های هوشمند و تبلت طراحی شده و به اندازه کافی سخت است تا قاب را باز کند ، اما به اندازه کافی نرم است که قاب شما را نمی شکند یا تراشه نمی کند.
5 Pry Opening Tool: ابزار بازکن صفحه نمایش می تواند اکثر تلفنهای همراه را بدون آسیب دیدگی باز کند. همچنین می توان از آن برای نواختن گیتار استفاده کرد.
6 موچین: - بنابراین پیچ کوچک را برداشته اید و آن را به داخل تلفن فرو برده است. شما می خواهید آن را برگردانید و آن را تکان دهید ، اما قطعه ای که فقط باز کنید از هم ترازی خارج می شود. از این موچین ضد الکتریسیته ساکن استفاده کنید و می توانید پیچ ​​صحیح را انتخاب کنید و آنها را در جای خود نگه دارید.
7 پیچ گوشتی: - برای یک تعمیر ، به یک پیچ گوشتی ساده و دقیق فیلیپس نیاز دارید. اگر می خواهید روی انواع الکترونیک کار کنید که نیاز به تغییر مداوم دارند ، احتمالاً نیاز به سرمایه گذاری روی این مورد دارید.
8 Battery Pry Tool: به طور خاص برای جدا کردن و تعمیر تلفن های همراه طراحی شده است. می تواند به شما کمک کند تا باتری را آسان تر و یکنواخت و بدون آسیب رساندن به آن حرکت دهید.
9 کارت پلاستیکی: این کارت ها یک قطعه نوار را در بالای قسمت بالایی لودر قرار می دهد.
10 تشک ضد استاتیک: - هنگامی که یک تلفن برای رفع آن دریافت می کنید بیش از این که صدمه بزنید ضرر می کنید. این دقیقاً همان اتفاقی است که می تواند بیفتد وقتی که شما مقداری استاتیک را تحویل می گیرید و در آخر الکترونیک را سرخ می کنید ، درصورتی که می خواهید آنتن را عوض کنید. یک تشک ضد استاتیک تهیه کنید و مطمئن باشید که از وخیم تر شدن وضعیت بعدی خود جلوگیری خواهید کرد.
قبل از اینکه تلفن و تبلت خراب را روی میز بگذارید ، حتماً تمام تجهیزات لازم را داشته باشید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
چگونه فتوشاپ را آنلاین یاد بگیریم؟
جمعه 13 فروردين 1400 ساعت 19:3 | بازدید : 679 | نوشته ‌شده به دست امین پارسیان | ( نظرات )

در حالی که در بحران COVID-19 در جای خود پناه می گیرید ، چرا مهارتی را که همیشه می خواستید به آن تسلط پیدا کنید یاد نمی گیرید؟

یکی از گزینه های سازنده ، راضی کننده و حتی قابل فروش مهارت در فتوشاپ است.

اگرچه درست است که به روزرسانی های اخیر نرم افزار برجسته ویرایش تصویر Adobe شامل بسیاری از آموزش ها و کمک ها است ، اما اینها همان هدایت فرآیند یادگیری در یک کلاس ساختاریافته نیستند.

ما برای شما سایت l24 را پیشنهاد میدهیم. یک سایت فوق العاده در زمینه آموزش آنلاین فتوشاپ که بهترین آموزش های فتوشاپ را میتوانید بصورت آنلاین یاد بگیرید.

فتوشاپ یکی از پیچیده ترین برنامه هایی است که امروزه معمولاً مورد استفاده قرار می گیرد.

دستیابی به فتوشاپ به شما مهارت خاصی نمی آموزد: ویرایش عکس ، طراحی تصویر با لایه ها ، بهینه سازی تصاویر وب ، تصاویر سه بعدی ، تایپوگرافی و طراحی. در هر یک از این مناطق ، فتوشاپ مجموعه ای عمیق و غنی از ابزارها را ارائه می دهد که هر یک از آنها با گزینه ها و تنظیمات بیشتر قابل اصلاح است.

بیشتر دوره های آنلاین فتوشاپ بر ویرایش و طراحی تصویر متمرکز هستند و این مهارت های قابل فروش مربوط به برنامه هستند.

اما می توانید دوره هایی را برای برنامه های بسیار خاص مانند طراحی وب یا روتوش پرتره نیز پیدا کنید. حتی اگر کل دوره را نگذرانید ، اغلب می توانید به یک درس خاص در مورد روش فتوشاپ مراجعه کنید که ذهن شما را از بین می برد.

برخی از خدمات معروف آموزش آنلاین - به عنوان مثال خان آکادمی ، مسترکلاس و کورسرا - دوره های خاص فتوشاپ را ارائه نمی دهند ، اگرچه می توانید دوره های طراحی گرافیک و عکاسی عمومی تولید شده توسط دانشگاه های معتبر را پیدا کنید.

با این وجود ، گزینه های عالی برای مسواک زدن مهارت های فتوشاپ شما کم نیستند ، همانطور که از لیست زیر پیدا خواهید کرد.

ما سفارش خدمات را از کمترین توصیه کرده ایم ، اما همه آنها دارای مزایای واقعی برای ارائه نوع مناسب دانشجو هستند.

این شرکت بیشتر به توسعه دهندگان و جوامع فناوری اطلاعات خدمات ارائه می دهد ، اما آموزش های خوبی را نیز برای طراحان خلاق ارائه می دهد. به طور معمول ، یک دوره 10 روزه آزمایشی رایگان وجود دارد که حساب های شخصی پرداختی آن 29 دلار در هر ماه است ، اما در طول بحران COVID-19 ، این شرکت معاملات ویژه ای را ارائه می دهد.

این یک سایت بسیار جذاب طراحی شده است. Pluralsight سه مسیر در فتوشاپ و بیش از 200 کلاس مرتبط با فتوشاپ ارائه می دهد. مسیرها دستکاری عکس ، فتوشاپ برای متخصصان خلاق و هنر و تصویر دیجیتال است.

Paths به کلاسهای مبتدی ، متوسط ​​و پیشرفته تقسیم می شوند و شما می توانید برای ارزیابی سطح فعلی خود ، در یک آزمون ارزیابی زمان دار شرکت کنید.

(من متعجب شدم اما خوشحال شدم که دیدم در سطح Expert تست کردم.)

این به شما امکان می دهد در کلاسهایی شرکت کنید که بر روی شکافهای مهارتهای شما تمرکز دارند. مسیر هنر و تصویر دیجیتال شامل 29 ساعت آموزش فیلم است. کلاس های ویدئویی نمونه شامل فتوشاپ برای وب است که شامل فریم وایر و بهینه سازی تصویر و مدیریت رنگی فتوشاپ CC است که شامل تئوری رنگ ، پروفیل ها و ضد نرم بودن است.

رابط و مدرسان هر دو درجه یک هستند. می توانید از دروس قبلی و بعدی پشتیبان بگیرید یا به جلو بروید ، فیلم را در حالت تمام صفحه قرار دهید و در صفحه سمت راست که دروس کلاس را نیز نشان می دهد ، یادداشت برداری کنید. می توانید یک دوره را برای استفاده آفلاین بارگیری کنید ، و فایلهای تمرینی برای بارگیری وجود دارد ، هرچند ای کاش پیوند مربوط به این موضوع برای دسترسی آسانتر در ستون های کناری درس ظاهر می شد.

اگر بیش از یک علاقه مند به دنبال مهارت های فتوشاپ هستید و واقعاً می خواهید از آنها به صورت حرفه ای استفاده کنید ، Pluralsight باید در بالای لیست گزینه های شما باشد.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
خرید کلایمر ارزان در تهران
شنبه 16 اسفند 1399 ساعت 1:54 | بازدید : 664 | نوشته ‌شده به دست امین پارسیان | ( نظرات )

کلایمر بهترین وسیله برای تزئین ظاهری از بیرون برای آپارتمان

اگر به دنبال تزئین ظاهر آپارتمان خود از بیرون هستید کلایمر کنید. که بهترین وسیله زیباسازی برای آپارتمان است.

تزئین یک آپارتمان ، به خصوص اگر اولین بار باشد ، می تواند طاقت فرسا باشد. پیروی از چند اصل ساده تزئین ، به شما کمک می کند تا به سرعت یک فضای خالی با دیوارهای سفید و خالی را به یک محل زندگی دنج تبدیل کنید که از شخصیت شما نشات می گیرد.

تهران کلایمر بهترین شرکت در زمیه خرید کلایمر ارزان در تهران می باشد.

برای اینکه آپارتمان خود را زیبا کنید با تهران کلایمر همراه باشید که تهران کلایمر بهترین شرکت برای اجاره انواع کلایمر ارزان در تهران و کرج می باشد.

1 - برای ایجاد محیطی منزل ، به دیوارهای خود عکس و هنر اضافه کنید. قاب هایی را انتخاب کنید که با رنگ دیوارهای شما و احساسی کلی که می خواهید برای اتاق ایجاد کنید هماهنگ باشد. یک قطعه هنری سفارشی یا عکسهای خانوادگی که در اتاق نشیمن شما آویزان شده است ، می تواند شخصیت را به فضا اضافه کند. 
به دنبال قابی باشید که هم با هنر مطابقت داشته باشد و هم با سایر قطعات کلیدی تزئینات اتاق.

2 - آینه آویزان کنید تا فضای شما بزرگتر به نظر برسد. اگر می خواهید اتاق شما بزرگتر به نظر برسد و در طول روز آن را روشن تر کنید ، آینه را روی دیوار مقابل پنجره قرار دهید. آن را آویزان کنید تا چشمان شما در ارتفاع وسط آینه قرار گیرند. 
اگر می خواهید در اتاق خود ظاهری روستایی پیدا کنید ، برای آینه خود یک قاب چوبی پریشان انتخاب کنید.
از طرف دیگر ، یک قاب ساده و سیاه ، یک طرح تزئین زیبا و مدرن را تکمیل خواهد کرد.

3 - با آویختن ملیله ، رنگ و بافت را به اتاق بیاورید. شما می توانید یک ملیله را روی مبل در اتاق نشیمن خود ، بالای سر تخت خود یا هر قسمت دیگر از دیوار آویزان کنید که فکر می کنید می تواند از رنگ تیره یا ترکیب متفاوت آن بهره مند شود. برای آویختن پارچه بافته شده یا پارچه پرنعمت ، می توانید از پایه یا ناخن کوچک یا بست قلاب و حلقه استفاده کنید. متناوباً ، می توانید آن را روی قابی که به دیوار آویزان کرده اید ، امتداد دهید. 
اتصال دهنده های قلاب و حلقه چسب مخصوصاً به خوبی روی دیوارهای خمیده کار می کنند و این مزیت را دارد که هیچ سوراخی در دیوار باقی نماند.


اگر می خواهید ملیله سنگین تری آویزان کنید ، ممکن است بخواهید آن را روی یک میله بپوشانید.

4 - پرده هایی را انتخاب کنید که سبک اتاق شما را تکمیل کند. پرده هایی متناسب با رنگ مبل و یا دیوارهایتان برای ظاهری یکپارچه انتخاب کنید. اگر می خواهید رنگ اتاقتان را بهتر کنید ، با پرده های یکدست یا اگر می خواهید چشم بازدیدکنندگان را به سمت پنجره اتاق بکشید ، با پرده های طرح دار بروید. 
اگر میله های پرده خود را بالاتر از بالای قاب پنجره نصب کنید و اگر میله را فراتر از قاب پنجره گسترش دهید ، می توانید بلندتر به نظر برسید.
اگر می خواهید سقف هایتان بالاتر از حد مجاز به نظر برسد ، با پرده هایی با راه راه عمودی همراه شوید. 
اگر پیش بینی می کنید که در آینده نزدیک نقل مکان خواهید کرد ، هزینه زیادی برای پرده خود خرج نکنید ، زیرا ممکن است مناسب پنجره های آپارتمان آینده شما نباشد. 

5 - دیوارهای خود را رنگ کنید تا به اتاق ویژگی خاصی ببخشد. سفید یا بژ نگه داشتن دیوارهای آپارتمان خوب است ، اما رنگ آمیزی آنها به رنگ دیگری می تواند شخصیت را به اتاق ببخشد و طرح کلی آن را تکمیل کند. اگر می خواهید فضای اتاق را فضای کمتری داشته باشید یا اگر می خواهید فضای صمیمی تری به اتاق بدهید ، یک رنگ روشن انتخاب کنید. 
قبل از رنگ آمیزی دیوارهای یک آپارتمان اجاره ای ، با صاحبخانه خود مشورت کنید تا مطمئن شوید انجام چنین کاری درست نیست.
کاغذ دیواری یک گزینه عالی برای رنگ آمیزی است که به طور فزاینده ای محبوب می شود.

6 - فضای زندگی خود را با گیاهان سبز کنید. گیاهان نه تنها فضای اتاق را جذاب و آرامش بخش تر می کنند ، بلکه می توانند هوای آپارتمان شما را نیز تازه کنند. شما می توانید از گیاهان گلدان به عنوان قطعه اصلی روی میز قهوه یا ناهار خوری استفاده کنید ، یک درخت کوچک در گوشه اتاق قرار دهید یا یک گیاه آویز را روی دیوار نصب کنید. 
اگر نمی خواهید آبیاری گیاهان داخلی را بدون دردسر انجام دهید ، گیاهان مصنوعی یک گزینه عالی است.
اگر کمبود فضای کف مشکلی است ، می توانید گیاهان کوچکتر را روی میزها و سایر سطوح قرار دهید یا از گیاهان معلق استفاده کنید.

7 - دکوراسیون اتاق خود را با بالش پرتاب کنید. افزودن بالش های پرتاب به کاناپه ، صندلی یا صندلی عاشقانه راهی ساده برای تقویت یا حتی تغییر کل نمای اتاق است. هنگامی که به دنبال بالش پرتاب هستید ، رنگ ها ، بافت ها ، الگوها و اندازه هایی را پیدا کنید که هم با زیبایی اتاق مطابقت داشته باشد و هم تضادی جذاب ایجاد کند. 
اگر دیوارها و مبلمان در یک اتاق سفید یا بژ روشن هستند ، بالشهای پرتابی با رنگ روشن و نقش برجسته می توانند انبوهی از انرژی را اضافه کنند.
انتخاب بالش های پرتاب همان رنگ اما با بافت یا الگوهای متفاوت روش دیگری برای زنده کردن یک فضا است.

8 - کفهای زشت و زشت را با فرش بپوشانید. یک فرش بزرگ سیزال یا جوت می تواند رنگ و بافت را به اتاق نشیمن آپارتمان شما اضافه کند. شما همچنین می توانید از فرش های کوچک برای افزودن رنگ و بافت به راهروها و دیگر مناطق کوچک که بسیاری از دکوراتورهای آپارتمان از آن چشم پوشی می کنند ، استفاده کنید. 
فرشهایی با اندازه ، نقش ، بافت و رنگ متنوع در فروشگاههای مبلمان می توانید پیدا کنید.
برای یافتن فرش های ارزان تر ، از فروشگاه های فروش محلی استفاده کنید.
فرشهای منطقه همچنین می توانند به شکستن فضای یک آپارتمان استودیویی کمک کنند. 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
خرید کلایمر ارزان در تهران
شنبه 16 اسفند 1399 ساعت 1:54 | بازدید : 795 | نوشته ‌شده به دست امین پارسیان | ( نظرات )

کلایمر بهترین وسیله برای تزئین ظاهری از بیرون برای آپارتمان

اگر به دنبال تزئین ظاهر آپارتمان خود از بیرون هستید کلایمر کنید. که بهترین وسیله زیباسازی برای آپارتمان است.

تزئین یک آپارتمان ، به خصوص اگر اولین بار باشد ، می تواند طاقت فرسا باشد. پیروی از چند اصل ساده تزئین ، به شما کمک می کند تا به سرعت یک فضای خالی با دیوارهای سفید و خالی را به یک محل زندگی دنج تبدیل کنید که از شخصیت شما نشات می گیرد.

تهران کلایمر بهترین شرکت در زمیه خرید کلایمر ارزان در تهران می باشد.

برای اینکه آپارتمان خود را زیبا کنید با تهران کلایمر همراه باشید که تهران کلایمر بهترین شرکت برای اجاره انواع کلایمر ارزان در تهران و کرج می باشد.

1 - برای ایجاد محیطی منزل ، به دیوارهای خود عکس و هنر اضافه کنید. قاب هایی را انتخاب کنید که با رنگ دیوارهای شما و احساسی کلی که می خواهید برای اتاق ایجاد کنید هماهنگ باشد. یک قطعه هنری سفارشی یا عکسهای خانوادگی که در اتاق نشیمن شما آویزان شده است ، می تواند شخصیت را به فضا اضافه کند. 
به دنبال قابی باشید که هم با هنر مطابقت داشته باشد و هم با سایر قطعات کلیدی تزئینات اتاق.

2 - آینه آویزان کنید تا فضای شما بزرگتر به نظر برسد. اگر می خواهید اتاق شما بزرگتر به نظر برسد و در طول روز آن را روشن تر کنید ، آینه را روی دیوار مقابل پنجره قرار دهید. آن را آویزان کنید تا چشمان شما در ارتفاع وسط آینه قرار گیرند. 
اگر می خواهید در اتاق خود ظاهری روستایی پیدا کنید ، برای آینه خود یک قاب چوبی پریشان انتخاب کنید.
از طرف دیگر ، یک قاب ساده و سیاه ، یک طرح تزئین زیبا و مدرن را تکمیل خواهد کرد.

3 - با آویختن ملیله ، رنگ و بافت را به اتاق بیاورید. شما می توانید یک ملیله را روی مبل در اتاق نشیمن خود ، بالای سر تخت خود یا هر قسمت دیگر از دیوار آویزان کنید که فکر می کنید می تواند از رنگ تیره یا ترکیب متفاوت آن بهره مند شود. برای آویختن پارچه بافته شده یا پارچه پرنعمت ، می توانید از پایه یا ناخن کوچک یا بست قلاب و حلقه استفاده کنید. متناوباً ، می توانید آن را روی قابی که به دیوار آویزان کرده اید ، امتداد دهید. 
اتصال دهنده های قلاب و حلقه چسب مخصوصاً به خوبی روی دیوارهای خمیده کار می کنند و این مزیت را دارد که هیچ سوراخی در دیوار باقی نماند.


اگر می خواهید ملیله سنگین تری آویزان کنید ، ممکن است بخواهید آن را روی یک میله بپوشانید.

4 - پرده هایی را انتخاب کنید که سبک اتاق شما را تکمیل کند. پرده هایی متناسب با رنگ مبل و یا دیوارهایتان برای ظاهری یکپارچه انتخاب کنید. اگر می خواهید رنگ اتاقتان را بهتر کنید ، با پرده های یکدست یا اگر می خواهید چشم بازدیدکنندگان را به سمت پنجره اتاق بکشید ، با پرده های طرح دار بروید. 
اگر میله های پرده خود را بالاتر از بالای قاب پنجره نصب کنید و اگر میله را فراتر از قاب پنجره گسترش دهید ، می توانید بلندتر به نظر برسید.
اگر می خواهید سقف هایتان بالاتر از حد مجاز به نظر برسد ، با پرده هایی با راه راه عمودی همراه شوید. 
اگر پیش بینی می کنید که در آینده نزدیک نقل مکان خواهید کرد ، هزینه زیادی برای پرده خود خرج نکنید ، زیرا ممکن است مناسب پنجره های آپارتمان آینده شما نباشد. 

5 - دیوارهای خود را رنگ کنید تا به اتاق ویژگی خاصی ببخشد. سفید یا بژ نگه داشتن دیوارهای آپارتمان خوب است ، اما رنگ آمیزی آنها به رنگ دیگری می تواند شخصیت را به اتاق ببخشد و طرح کلی آن را تکمیل کند. اگر می خواهید فضای اتاق را فضای کمتری داشته باشید یا اگر می خواهید فضای صمیمی تری به اتاق بدهید ، یک رنگ روشن انتخاب کنید. 
قبل از رنگ آمیزی دیوارهای یک آپارتمان اجاره ای ، با صاحبخانه خود مشورت کنید تا مطمئن شوید انجام چنین کاری درست نیست.
کاغذ دیواری یک گزینه عالی برای رنگ آمیزی است که به طور فزاینده ای محبوب می شود.

6 - فضای زندگی خود را با گیاهان سبز کنید. گیاهان نه تنها فضای اتاق را جذاب و آرامش بخش تر می کنند ، بلکه می توانند هوای آپارتمان شما را نیز تازه کنند. شما می توانید از گیاهان گلدان به عنوان قطعه اصلی روی میز قهوه یا ناهار خوری استفاده کنید ، یک درخت کوچک در گوشه اتاق قرار دهید یا یک گیاه آویز را روی دیوار نصب کنید. 
اگر نمی خواهید آبیاری گیاهان داخلی را بدون دردسر انجام دهید ، گیاهان مصنوعی یک گزینه عالی است.
اگر کمبود فضای کف مشکلی است ، می توانید گیاهان کوچکتر را روی میزها و سایر سطوح قرار دهید یا از گیاهان معلق استفاده کنید.

7 - دکوراسیون اتاق خود را با بالش پرتاب کنید. افزودن بالش های پرتاب به کاناپه ، صندلی یا صندلی عاشقانه راهی ساده برای تقویت یا حتی تغییر کل نمای اتاق است. هنگامی که به دنبال بالش پرتاب هستید ، رنگ ها ، بافت ها ، الگوها و اندازه هایی را پیدا کنید که هم با زیبایی اتاق مطابقت داشته باشد و هم تضادی جذاب ایجاد کند. 
اگر دیوارها و مبلمان در یک اتاق سفید یا بژ روشن هستند ، بالشهای پرتابی با رنگ روشن و نقش برجسته می توانند انبوهی از انرژی را اضافه کنند.
انتخاب بالش های پرتاب همان رنگ اما با بافت یا الگوهای متفاوت روش دیگری برای زنده کردن یک فضا است.

8 - کفهای زشت و زشت را با فرش بپوشانید. یک فرش بزرگ سیزال یا جوت می تواند رنگ و بافت را به اتاق نشیمن آپارتمان شما اضافه کند. شما همچنین می توانید از فرش های کوچک برای افزودن رنگ و بافت به راهروها و دیگر مناطق کوچک که بسیاری از دکوراتورهای آپارتمان از آن چشم پوشی می کنند ، استفاده کنید. 
فرشهایی با اندازه ، نقش ، بافت و رنگ متنوع در فروشگاههای مبلمان می توانید پیدا کنید.
برای یافتن فرش های ارزان تر ، از فروشگاه های فروش محلی استفاده کنید.
فرشهای منطقه همچنین می توانند به شکستن فضای یک آپارتمان استودیویی کمک کنند. 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
خرید کلایمر ارزان در تهران
شنبه 16 اسفند 1399 ساعت 1:54 | بازدید : 688 | نوشته ‌شده به دست امین پارسیان | ( نظرات )

کلایمر بهترین وسیله برای تزئین ظاهری از بیرون برای آپارتمان

اگر به دنبال تزئین ظاهر آپارتمان خود از بیرون هستید کلایمر کنید. که بهترین وسیله زیباسازی برای آپارتمان است.

تزئین یک آپارتمان ، به خصوص اگر اولین بار باشد ، می تواند طاقت فرسا باشد. پیروی از چند اصل ساده تزئین ، به شما کمک می کند تا به سرعت یک فضای خالی با دیوارهای سفید و خالی را به یک محل زندگی دنج تبدیل کنید که از شخصیت شما نشات می گیرد.

تهران کلایمر بهترین شرکت در زمیه خرید کلایمر ارزان در تهران می باشد.

برای اینکه آپارتمان خود را زیبا کنید با تهران کلایمر همراه باشید که تهران کلایمر بهترین شرکت برای اجاره انواع کلایمر ارزان در تهران و کرج می باشد.

1 - برای ایجاد محیطی منزل ، به دیوارهای خود عکس و هنر اضافه کنید. قاب هایی را انتخاب کنید که با رنگ دیوارهای شما و احساسی کلی که می خواهید برای اتاق ایجاد کنید هماهنگ باشد. یک قطعه هنری سفارشی یا عکسهای خانوادگی که در اتاق نشیمن شما آویزان شده است ، می تواند شخصیت را به فضا اضافه کند. 
به دنبال قابی باشید که هم با هنر مطابقت داشته باشد و هم با سایر قطعات کلیدی تزئینات اتاق.

2 - آینه آویزان کنید تا فضای شما بزرگتر به نظر برسد. اگر می خواهید اتاق شما بزرگتر به نظر برسد و در طول روز آن را روشن تر کنید ، آینه را روی دیوار مقابل پنجره قرار دهید. آن را آویزان کنید تا چشمان شما در ارتفاع وسط آینه قرار گیرند. 
اگر می خواهید در اتاق خود ظاهری روستایی پیدا کنید ، برای آینه خود یک قاب چوبی پریشان انتخاب کنید.
از طرف دیگر ، یک قاب ساده و سیاه ، یک طرح تزئین زیبا و مدرن را تکمیل خواهد کرد.

3 - با آویختن ملیله ، رنگ و بافت را به اتاق بیاورید. شما می توانید یک ملیله را روی مبل در اتاق نشیمن خود ، بالای سر تخت خود یا هر قسمت دیگر از دیوار آویزان کنید که فکر می کنید می تواند از رنگ تیره یا ترکیب متفاوت آن بهره مند شود. برای آویختن پارچه بافته شده یا پارچه پرنعمت ، می توانید از پایه یا ناخن کوچک یا بست قلاب و حلقه استفاده کنید. متناوباً ، می توانید آن را روی قابی که به دیوار آویزان کرده اید ، امتداد دهید. 
اتصال دهنده های قلاب و حلقه چسب مخصوصاً به خوبی روی دیوارهای خمیده کار می کنند و این مزیت را دارد که هیچ سوراخی در دیوار باقی نماند.


اگر می خواهید ملیله سنگین تری آویزان کنید ، ممکن است بخواهید آن را روی یک میله بپوشانید.

4 - پرده هایی را انتخاب کنید که سبک اتاق شما را تکمیل کند. پرده هایی متناسب با رنگ مبل و یا دیوارهایتان برای ظاهری یکپارچه انتخاب کنید. اگر می خواهید رنگ اتاقتان را بهتر کنید ، با پرده های یکدست یا اگر می خواهید چشم بازدیدکنندگان را به سمت پنجره اتاق بکشید ، با پرده های طرح دار بروید. 
اگر میله های پرده خود را بالاتر از بالای قاب پنجره نصب کنید و اگر میله را فراتر از قاب پنجره گسترش دهید ، می توانید بلندتر به نظر برسید.
اگر می خواهید سقف هایتان بالاتر از حد مجاز به نظر برسد ، با پرده هایی با راه راه عمودی همراه شوید. 
اگر پیش بینی می کنید که در آینده نزدیک نقل مکان خواهید کرد ، هزینه زیادی برای پرده خود خرج نکنید ، زیرا ممکن است مناسب پنجره های آپارتمان آینده شما نباشد. 

5 - دیوارهای خود را رنگ کنید تا به اتاق ویژگی خاصی ببخشد. سفید یا بژ نگه داشتن دیوارهای آپارتمان خوب است ، اما رنگ آمیزی آنها به رنگ دیگری می تواند شخصیت را به اتاق ببخشد و طرح کلی آن را تکمیل کند. اگر می خواهید فضای اتاق را فضای کمتری داشته باشید یا اگر می خواهید فضای صمیمی تری به اتاق بدهید ، یک رنگ روشن انتخاب کنید. 
قبل از رنگ آمیزی دیوارهای یک آپارتمان اجاره ای ، با صاحبخانه خود مشورت کنید تا مطمئن شوید انجام چنین کاری درست نیست.
کاغذ دیواری یک گزینه عالی برای رنگ آمیزی است که به طور فزاینده ای محبوب می شود.

6 - فضای زندگی خود را با گیاهان سبز کنید. گیاهان نه تنها فضای اتاق را جذاب و آرامش بخش تر می کنند ، بلکه می توانند هوای آپارتمان شما را نیز تازه کنند. شما می توانید از گیاهان گلدان به عنوان قطعه اصلی روی میز قهوه یا ناهار خوری استفاده کنید ، یک درخت کوچک در گوشه اتاق قرار دهید یا یک گیاه آویز را روی دیوار نصب کنید. 
اگر نمی خواهید آبیاری گیاهان داخلی را بدون دردسر انجام دهید ، گیاهان مصنوعی یک گزینه عالی است.
اگر کمبود فضای کف مشکلی است ، می توانید گیاهان کوچکتر را روی میزها و سایر سطوح قرار دهید یا از گیاهان معلق استفاده کنید.

7 - دکوراسیون اتاق خود را با بالش پرتاب کنید. افزودن بالش های پرتاب به کاناپه ، صندلی یا صندلی عاشقانه راهی ساده برای تقویت یا حتی تغییر کل نمای اتاق است. هنگامی که به دنبال بالش پرتاب هستید ، رنگ ها ، بافت ها ، الگوها و اندازه هایی را پیدا کنید که هم با زیبایی اتاق مطابقت داشته باشد و هم تضادی جذاب ایجاد کند. 
اگر دیوارها و مبلمان در یک اتاق سفید یا بژ روشن هستند ، بالشهای پرتابی با رنگ روشن و نقش برجسته می توانند انبوهی از انرژی را اضافه کنند.
انتخاب بالش های پرتاب همان رنگ اما با بافت یا الگوهای متفاوت روش دیگری برای زنده کردن یک فضا است.

8 - کفهای زشت و زشت را با فرش بپوشانید. یک فرش بزرگ سیزال یا جوت می تواند رنگ و بافت را به اتاق نشیمن آپارتمان شما اضافه کند. شما همچنین می توانید از فرش های کوچک برای افزودن رنگ و بافت به راهروها و دیگر مناطق کوچک که بسیاری از دکوراتورهای آپارتمان از آن چشم پوشی می کنند ، استفاده کنید. 
فرشهایی با اندازه ، نقش ، بافت و رنگ متنوع در فروشگاههای مبلمان می توانید پیدا کنید.
برای یافتن فرش های ارزان تر ، از فروشگاه های فروش محلی استفاده کنید.
فرشهای منطقه همچنین می توانند به شکستن فضای یک آپارتمان استودیویی کمک کنند. 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نحوه نصب تاب کودک تاب نی نی آنیل
دو شنبه 26 آذر 1399 ساعت 22:7 | بازدید : 636 | نوشته ‌شده به دست امین پارسیان | ( نظرات )

تاب کودک باید به صورت کاملا مطمئن و محکم نصب شود. انتخاب یک محل مناسب بسته به محل منزل یا فضای باز متغیر است.

درتاب های معمولی کودک هنگام تاب بازی ممکن است حرکاتی انجام دهد که باعث واژگون شدن وی شود. تاب کودک آنیل به گونه ای طراحی شده است که حرکات بچه در تاب کنترل خواهد شد.

اگر هنوز تاب کودک را خریداری نکرده اید حتما نکات مهم قبل خرید تاب کودک را مطالعه کنید. آیا نصب تاب دخترانه با تاب پسرانه یا اسپرت تفاوت دارد؟ کودک و بازی دو مقوله جدایی ناپذیر است.

اگر پسربچه شیطونی دارید یا دخترخانم بازیگوشی دارید اصلا نگران نباشید. بچه ها حق بازی کردن دارند.

به خصوص که بازی کودک در شرایط کرونا سخت تر شده و فرزندان ما نمی توانند در پارک بازی کنند.

تاب بازی کودک باعث تخلیه هیجانات و کاهش حرکات خطرناک بچه در طی روز خواهد شد. لازم است بدانید نی نی تاب آنیل تمامی محصولات خود را با یک کیفیت تولید می کند.

تنها تفاوت تاب ها طرح و رنگ پارچه ها است. پس نصب تاب دخترانه،تاب پسرانه یا تاب اسپرت تفاوتی با هم ندارد.

چگونه تاب کودک را نصب کنیم؟ حالا که اتصال انواع تاب آنیل حتی پرفروشترین تاب کودک با هم فرق ندارد میخواهیم نحوه نصب را به صورت کامل توضیح دهیم.

لازم است بدانیم که تاب خانگی یا بر روی بارفیکس وصل می شود یا از سقف آویزان می گردد.

نحوه نصب تاب بارفیکسی یک بارفیکس خریداری کنید که توانایی تحمل وزن ۵۰ کیلوگرم را داشته‌ باشد.

بارفیکس را به گونه ای نصب نمایید تا به هیچ عنوان لیز نخورد. تاب آنیل از 8 رشته طناب دولا دارد می‌تونید این طناب را به دوربارفیکس گره بزنید.

هچنین برخی از مشتریان ما دوحلقه به بارفیکس خود وصل کرده اند. با این روش تاب با دو حلقه s به راحتی بر روی بارفیکس سوار شده است.

نحوه نصب تاب راحتی یا ننو تاب راحتی یا تاب ریلکسی میان دو ستون نصب می شود. به طور مثال تاب میان دو درخت آویزان شده و فرد درون پارچه استراح می کند.

تاب ننو آنیل نیاز به دوستون برای نصب ندارد. همان گونه که در بالا توضیح داده شد نصب تاب به یک شکل است.

این اسباب بازی تمام ویژگی تاب ریلکسی را دارد و آرامش یک خواب راحت کودک را فراهم خواهد کرد.

منبع: https://ninitabaneel.com/


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
هزینه های جزیزه قشم گردی
یک شنبه 24 آذر 1399 ساعت 23:10 | بازدید : 651 | نوشته ‌شده به دست امین پارسیان | ( نظرات )

قشم کف دستاتونه...

می‌خواید کجا بمونید؟ چی میل دارید؟ کجا می خواید برید؟ گم شدید؟ از ما بپرسید...

تاریخ جزیره قشم

نام‌های قدیمی این جزیره، “ابرکاوان” ، “کِشم” و “لافت” بوده. اسم “ابرکاوان” قدمت خیلی زیادی داره و به دوره‌ی ساسانیان برمی‌گرده. واژه‌ی “کاوان” در زبان پارسی میانه به معنی “از تبار کاوه” است و در منابع پیدا شده، کاوه اسم یک شخص خاص بوده و اسم جزیره رو از روی اسم اون برداشته‌ن. این اسم تا این زمان هم باقی مونده و الان اسم یکی از روستاهای قسمت شمالی جزیره قشمه و به صورت درگهان تلفظ می‌شه.

برای کسب اطلاعات به سایت https://qeshmgardi.com/ مراجعه کنید.

در  سال ۲۳ قمری، و در آغاز پیدایش اسلام، فرمان‌دار عرب بحرین و عمان، سپاهی رو برای تسخیر ابرکاوان آماده کرد. مرزبان کرمان در اون‌جا با استحکامات و نیروهای کمی که داشت سعی کرد مقابل اونا بایسته، اما توسط اعراب کشته شد.  و بعد از اون بود که مسلمانان به سوی جنوب ایران هجوم بردند.

ابرکاوان یا همون قشم، در اوایل تمدن اسلامی، یه شهر آباد و پررونق بوده، با روستاهایی پر از کشتزارهای پربار و نخلستان‌. در اون زمان‌ها ابرکاوان یه مرکز فعال دریانوردی و تجاری و یک منبع آب شیرین برای کشتی‌ها بوده. اما وضع برای همیشه به این خوبی باقی نمونده، به طوری که در عصر یاقوت حموی (جغرافی‌دان و تاریخ‌نویس مشهور قرن هفتم هجری قمری) جزیره ابرکاوان شکوه گذشته‌ی خودش رو کاملا از دست داده بوده، در حدی که هیچ‌کس نتونسته بود به یاقوت حموی در پیدا کردن و ثبت جایگاه و موقعیت درست و دقیق جزیره کمک کنه.

موقعیت جغرافیایی جزیره قشم

 

جزیره قشم از شمال به شهر بندرعباس، مرکز بخش خمیر و قسمتی از شهرستان بندرلنگه، از شمال‌شرقی به جزیره هرمز ، از شرق به جزیره لارک، از جنوب به جزیره هنگام و از جنوب‌غربی به جزیره های تنب بزرگ و  تنب کوچک و ابوموسی محدود می‌شه. نزدیک‌ترین بندر کشور به جزیره قشم، بندرعباسهفاصله‌ی بندرعباس تا محل سربندر قشم حدود ۲۰ کیلومتره (۵۰ دقیقه با شناورهای مسافری).  از طرفی، نزدیک‌ترین فاصله‌ی این جزیره به ساحل اصلی کشور، خطیه که دماغه‌ی شمالی جزیره، در محل بندر لافت رو به بندر پل، در شهرستان خمیر وصل می‌کنه (۲۰ دقیقه با لندینگ کرافت‌های خودرو بر). این فاصله حدود ۱۸۰۰ متره و قراره در آینده محل احداث پل خلیج فارس باشه. نقشه گوگل قشم به شکل زیره (زوم کنید تا جزئیات بیشتر مشخص بشه):


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
خرید باتری اچ تی سی
چهار شنبه 24 آذر 1399 ساعت 19:51 | بازدید : 703 | نوشته ‌شده به دست امین پارسیان | ( نظرات )

با امگا باتری مطمئن هستید که شارژر و باتری اصلی و با کیفیت را تهیه می کنید. آن هم با ضمانت تعویض و بازگشت وجه!

سایت تخصصی فروش اینترنتی امگا باتری از سال 1399 فعالیت خود را در حوزه فروش باتری و شارژر موبایل آغاز کرده و یکی از معتبرترین و پر مخاطب ترین سایت های ایرانی در این حوزه تاکنون بوده است.

 در قسمت اتری ها با توجه به برند موبایل می توانید اطلاعاتی نظیر ویژگی های باتری مورد نظر و دیگر اطلاعات مربوطه را بدست آورید.

همچنین با وجود بخش های پرسش و پاسخ در هر یک از بخش ها، می توانید سوالات و مشکلات خود در خصوص گوشی موبایل و یا مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری را مطرح و پاسخ آن را از دیگر کاربران و یا مدیران متخصص سایت دریافت نمایید.

شرایط و ضوابط خدمات پس از فروش کالا:

1.     قبل از ارسال کالا: در صورت انصراف از دریافت کالا پس از تسویه حساب و قبل از ارسال کالا، کل وجه به حساب بانکی خریدار مسترد خواهد شد.

2.     بعد از ارسال کالادر صورت انصراف از خرید بعد از ارسال کالا، 15 درصد از مبلغی که باید به مشتری عودت داده شود، به عنوان ضرر و زیان از مبلغ کل کم میشود.

 

ساعات کاری و مراجعه حضوری فروشگاه امگا باتری:

 شنبه تا پنجشنبه 9 الی 17

ادرس:

تهران، میدان ونک برج نگار طبقه ۷ واحد ۸

شیراز، خیابان داریوش، پاساژ شهر، فرعی اول سمت راست، پلاک 55

تلفن تماس: 09179252778 ، 09129381843

تماس با امگا باتری

کاربر گرامی، لطفاً در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهامی، پیش از ارسال ایمیل یا تماس تلفنی با امگا باتری، بخش پرسش‏های متداول را ملاحظه فرمایید و در صورتی که پاسخ خود را نیافتید، با ما تماس بگیرید.  

رسیدگی به انتقادها:

مشتری گرامی، اگر انتقاد یا شکایتی از امگا باتری دارید؛ برای دریافت پاسخ سریع‌تر، لطفا به آدرس omegabattery.shop@gmail.com ایمیل ارسال کنید.

آدرس دفتر تهران:

تهران، میدان ونک برج نگار طبقه ۷ واحد ۸

آدرس دفتر شیراز:

شـیـراز، خیابان داریوش، پاساژ شهر، فرعی اول سمت راست، پلاک 55

 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0