عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وب سایت من خوش امدید






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 367
:: کل نظرات : 2

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 507
:: باردید دیروز : 455
:: بازدید هفته : 2831
:: بازدید ماه : 2831
:: بازدید سال : 32962
:: بازدید کلی : 219968

RSS

Powered By
loxblog.Com

عکس بازار

سفریار
سه شنبه 10 خرداد 1401 ساعت 18:50 | بازدید : 803 | نوشته ‌شده به دست امین پارسیان | ( نظرات )

قیمت تور گرجستان سفریار تور گرجستان معمولا در مقایسه با مقاصد خارجی دیگر و با احتساب نوسانات نرخ ارز، از تورهای ارزان به حساب می آید و همین ارزانی یکی از دلایل پر تقاضا بودن سفر به گرجستان است. قیمت هتل ها، تفریحات و مخصوصا وعده های غذایی در گرجستان به نسبت بقیه کشورهای توریستی برای ما ایرانی ها ارزان تر است و همه ی این موارد دست به دست هم می دهند تا قیمت تور گرجستان همیشه مقرون به صرفه و جذاب باشد.

چگونه یک تور گرجستان ارزان سفریار بخریم؟

قیمت تور گرجستان و هر تور دیگری به چند عامل بستگی دارد. مثلا مدت زمان اقامت شما در آن کشور یا کیفیت و درجه هتلی که در آن اقامت دارید و حتی نوع پرواز و ایرلاینی که انتخاب می کنید هم در قیمت تور انتخابی شما موثر است.

تور گرجستان زمینی هم با استفاده از اتوبوس های متنوع برگزار می شود. اتوبوس ها معمولا از مبدا تهران و تبریز حرکت خود را به سمت گرجستان شروع می کنند. طول مدت مسیر در این حالت از تهران تا گرجستان حدودا 20 ساعت است.اگر با طولانی بودن راه میانه خوبی ندارید توصیه می کنیم که تور گرجستان هوایی سفریار را انتخاب کنید.

تور گرجستان زمینی سفریار هم با استفاده از اتوبوس های متنوع برگزار می شود. اتوبوس ها معمولا از مبدا تهران و تبریز حرکت خود را به سمت گرجستان شروع می کنند. طول مدت مسیر در این حالت از تهران تا گرجستان حدودا 20 ساعت است.

تور استانبول لحظه آخری سفریار از این قرار است که وقتی ظرفیت تور و پرواز تکمیل نمی‌شود، آژانس‌های مسافرتی در لحظات آخر تصمیم می‌گیرند تخفیف جذابی برای تور قائل شوند تا ظرفیت تور تکمیل شود. بنابراین اگر می توانید به سرعت آماده سفر شوید، با انتخاب تور لحظه آخری استانبول می‌توانید خدمات مطلوب را با قیمت کمتری تهیه کنید.

قیمت تورهای استانبول به عوامل مختلفی مثل کیفیت هتل، پرواز و همچنین نرخ ارز بستگی دارد.اما در حال حاضر با توجه به قیمت ارز، قیمت تور استانبول سفریار از اعدادی کمتر از ۴ میلیون تومان شروع شده و با افزایش کیفیت هتل و پرواز ، این قیمت بیشتر می شود.

زمستان‌های استانبول بسیار سرد است ولی اگر عاشق برف و سرما هستید به هیچ عنوان جشن سال نو میلادی و کریسمس را از دست ندهید. البته با این که در زمستان تور استانبول ارزان سفریار است ولی در ایام کریسمس قیمت‌ها مقداری افزایش می‌یابد.

اول از همه باید قید تور هتل های لوکس آنتالیا را بزنید و دنبال هتل‌های اقتصادی‌تر باشید. چون روزهای اقامت زیاد است، باید تا جای ممکن هزینه اقامت را کم کنید تا بتوانید تور آنتالیا ارزان سفریار بخرید. معمولا هتل‌های اقتصادی و کم ستاره ‌تر آنتالیا هم با کیفیت هستند زیرا این شهر توریستی است و سعی کرده اقامتگاه‌های مناسبی برای مهمانانش فراهم کند.

تور آنتالیا لحظه آخری سفریار را می‌توان دومین تور خارجی محبوب و پرطرفدار در بین ایرانیان به شمار آورد. آنتالیا معمولا گردشگرانی را به خودش جذب می‌کند که علاقمند به گذراندن تعطیلات و تفریحات آبی و ساحلی باشند. البته آنتالیا به جز ساحل، جاذبه‌های تاریخی و طبیعت بی‌نظیر هم دارد که البته این جاذبه‌ها کمتر میان ایرانی‌ها معروف شده است.

قیمت تور آنتالیا سفریار همیشه یک روند مشخص ندارد و گاهی هم قیمتش باور نکردنی می‌شود. به طور کلی، چون آنتالیا مقصد لوکس‌تری نسبت به سایر شهرهای اطرافش محسوب می‌شود، کمی قیمت‌هایش بیشتر است.

تور آنتالیا را از شهرهای دیگر ایران هم می‌توانید تهیه کنید و به تهران محدود نمی‌شود. البته تور زمینی از تهران حرکت می‌کند امّا به صورت هوایی، تور آنتالیا از تهران سفریار، مشهد، شیراز، تبریز و اصفهان هم برگزار می‌شود.

قیمت تور دبی سفریار به عوامل مختلفی از جمله مدت سفر و تعداد روزهای اقامت، زمان سفر از نظر شلوغ یا خلوت بودن مقصد، کیفیت و تعداد ستاره‌های هتل بستگی دارد. برای مشاهده قیمت روز تور دبی کافی است، مبدا، مقصد و تاریخ سفر خود را در صفحه تور دبی سفریار جستجو کنید.

تور دبی از تهران سفریار اگر قصد سفر از تهران به دبی را دارید، در کادر جستجوی تور دبی سفریار، مبدا خود را تهران و مقصد را دبی انتخاب کنید و با جستجوی تاریخ سفر خود بهترین تورهای دبی از تهران را مشاهده کنید.

همچنین می‌‎توانید برای پیدا کردن تور دبی لحظه آخری سفریار، در بخش انتخاب تاریخ، گزینه‌های مربوط به تورهای لحظه آخری دبی را انتخاب کنید.

قبل از سفر با تور دبی ارزان سفریار باید به این نکات توجه کنید برای سفر به دبی، چمدانتان را سبک بردارید. سبک بودن چمدان، شما را درگیر اضافه بار و پرداخت هزینه اضافی نمی‌کند.هوای دبی در هر حالتی گرم است. پس لباس‌های نخی، خنک و نازک را انتخاب کنید.کرم ضدآفتاب، کلاه آفتاب‌گیر، عینک آفتابی، مایو و لباس شنا را فراموش نکنید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نحوه جستجو بلیط هواپیما تهران به استانبول
یک شنبه 8 خرداد 1401 ساعت 7:41 | بازدید : 926 | نوشته ‌شده به دست امین پارسیان | ( نظرات )

نحوه جستجو بلیط هواپیما تهران به استانبول

در ابتدا شما باید پیش از هر چیز برنامه پروازهای استانبول را در سایت آس چارتر چک کرده و از تاریخ های مختلف آن آگاه شوید.

برای این کار قسمت پروازهای خارجی را انتخاب کرده و بعد از انتخاب نوع بلیط (بلیط رفت، و یا رفت و برگشت)، سایر جزئیات مربوطه مانند تاریخ و.. را مشخص کنید.

در ادامه روی بخش جستجوی پرواز کلیک کرده و چند ثانیه منتظر بمانید تا نتایج جستجو با توجه به اطلاعات مورد نظرتان به شما نمایش داده شود.

اگر قصد خرید بلیط هواپیما تهران استانبول را دارید برای بخش مبدا باید سه حرف ابتدایی "تهران" و یا "Tehran" را انتخاب کرده و برای مقصد نیز سه حرف اول "استانبول" و یا "Istanbul" را سرچ کنید.

رزرو بلیط هواپیما تهران استانبول

در ادامه در لیستی که برای تان ظاهر می شود نام شهر را انتخاب کرده و بعد جزئیات دیگر مانند تاریخ را تعیین کنید.

در نهایت با کلیک کردن بر روی گزینه جستجو اطلاعات پروازهای مطابق با جستجوی شما نمایش داده خواهد شد.

برای آن که بتوانید با توجه به شرایط تان بهترین ایرلاین ممکن را خریداری کنید، به هنگام رزرو بلیط هواپیما تهران استانبول روی جستجو کلیک کرده و سپس در نتایج نمایش داده شده با توجه به قیمت و کلاس پروازی، بهترین مورد را انتخاب کنید.

نحوه رزرو بلیط هواپیما تهران استانبول

حال که با شیوه جستجو آشنا شدید، می توانید برای رزرو بلیط اقدام کنید. در ادامه دستوراتی که برای تان گفتیم، پس از فشردن دکمه جستجو پروازهای موجود که بر اساس قیمت از ارزان ترین مورد لیست شده است، به شما نمایش داده خواهد شد.

در این لیست شما می توانید زمان پرواز، مدت آن، تعداد توقف ها و زمان آن ها، کلاس پرواز و همچنین قیمت بلیط هواپیما تهران استانبول را مشاهده کنید.

در ادامه با کلیک کردن روی بخش "جزئیات بیشتر" می توانید به اطلاعات تکمیلی از خرید بلیط هواپیما تهران استانبول قبیل میزان بار مجاز، قوانین حمل بار، ایرلاین انتخابی و همچنین فرودگاه پروازهای تان دسترسی پیدا کنید.

برای رزرو باید روی دکمه تایید و رزرو پرواز کلیک کرده و در ادامه وارد گام نهایی یعنی خرید و ثبت بلیط شوید.

چنانچه شما هم قصد سفر به این شهر را دارید، سفر هوایی و خرید بلیط هواپیما تهران استانبول می تواند انتخاب فوق العاده ای برای شما باشد.

چه زمانی بهتر است به استانبول سفر کنیم؟

معمولا ماه های آوریل تا می (فصل بهار) و همچنین سپتامبر تا اکتبر (فصل پاییز) بهترین شرایط آب و هوایی برای سفر خواهد بود، زیرا دمای هوا در این زمان ها بین 16 تا 25 درجه سانتی گراد بوده و همچنین میزان رطوبت هوا نیز مطلوب می باشد.

فصل زمستان به علت بارندگی های زیاد و همچنین ماه های جولای و آگست به دلیلی شرجی بودن هوا چندان انتخاب های مناسبی برای سفر نمی باشند.

البه اگر به آب و هوای سرد زمستانی علاقه دارید و یا با شرجی بودن آن مشکلی ندارید، می توانید در این مواقع از سال نیز به استانبول سفر کنید.

بهتر است بدانید که معمولا ارزان ترین بلیط هواپیما تهران استانبول را می توانید در فصول سرد و زمستانی که حجم مسافران کمتر است، پیدا کنید.

تهیه بلیط ارزان تهران استانبول

برای آنکه بتوانید برای خرید بلیط هواپیما ارزان تهران استانبول اقدام کنید، بهترین کار ممکن چک کردن قیمت های در روزهای مختلف سال، از طریق تقویم قیمتی موجود در سایت است.

در این صورت شما می توانید بهترین قیمت ممکن را در آس چارتر پیدا کرده و برای رزرو آن اقدام کنید.

تهیه بلیط چارتر تهران استانبول

استانبول پروازهای چارتر زیادی را پشتیبانی می کند، اما یکی از محبوب ترین های آن بلیط چارتر تهران استانبول می باشد.

برا خرید بلیط چارتر تهران استانبول در مسیر رفت و یا رفت و برگشت، باید پروازهای موجود را در سایت جستجو کرده و چنانچه بلیط چارتر تهران استانبول و یا برعکس در آن موجود بود، برای رزرو اقدام کنید.

برای تشخیص این نوع پروازها باید به برچسب چارتر درج شده در کنار نام پرواز توجه کرده و یا به هنگام جستجو نوع پرواز را چارتر انتخاب کنید.

در نهایت شما می توانی به بلیط چارتر استانبول تهران و یا بلیط چارتر تهران استانبول دسترسی داشته و از میان آن ها مناسب ترین شان را انتخاب کنید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
اهمیت سرویس کولر گازی اسپلیت
جمعه 6 خرداد 1401 ساعت 3:24 | بازدید : 535 | نوشته ‌شده به دست امین پارسیان | ( نظرات )

سرویس به موقع کولر گازی اسپلیت مزایای زیادی دارد. سرویس کولر گازی باعث می شود دستگاه تا 15 درصد کارایی بیشتری داشته باشد. با انجام سرویس کولر گازی اسپلیت می توانید از خراب شدن دستگاه جلوگیری کنید. و می توانید سال ها از دستگاه خود استفاده کنید و عمر آن را افزایش دهید. با انجام سرویس دستگاه، مشکلات احتمالی برطرف می شود و می توانید در اسرع وقت به مشکل اصلی دستگاه پی ببرید و آن مشکل را برطرف کنید.

  • معایب عدم سرویس کولر گازی اسپلیت
  • کاهش عملکرد دستگاه
  • افزایش هزینه های برق
  • بوی بد به دلیل رشد باکتری ها
  • نشت گاز مبرد
  • عدم سرمایش
  • صدای عجیب و غریب و غیرعادی به گوش می رسد
  • خرابی های جدی
  • آسیب به محیط زیست
  • هزینه بالای تعمیرات
  • خرابی کامل دستگاه
  • کولر گازی اسپلیت روشن نمی شود
  • خاموش شدن ناگهانی دستگاه
  • پرش فیوز هنگام روشن کردن دستگاه

چگونه بفهمیم کولر گازی نیاز به سرویس دارد؟

اگر کولر گازی اسپلیت شما بیش از حد نویز دارد، احتمالا فیلترها مسدود شده اند. در این صورت باید فیلترها از دستگاه جدا شده و گرد و غبار آن توسط جاروبرقی پاک شود و خود فیلتر با آب داغ و مواد شوینده شسته شود و یا فیلترها تعویض شوند. اگر بعد از این مراحل دوباره نویز شنیده شد احتمالا مشکل مکانیکی در دستگاه وجود دارد.

اگر کولر گازی اسپلیت شما اتاق را خنک نمی کند. مشکل ممکن است به دلیل کثیف بودن فیلترها یا شارژ کم دستگاه باشد. این مشکل در سرویس تخصصی دستگاه شناسایی شده است. همچنین ممکن است دستگاه نشتی داشته باشد و گاز مبرد نیز نشت کند.
اگر هزینه های انرژی بسیار بالا باشد. این مشکل می تواند به دلیل نصب نادرست دستگاه باشد. اگر دستگاه توسط نصاب غیرحرفه ای نصب شده باشد و اتصالات به درستی بسته نشده باشند، ممکن است این مشکل رخ دهد. در این صورت باید با یک متخصص مناسب تماس بگیرید. برای سرویس دستگاه شما
اگر پیغام خطا روی پنل دستگاه نمایش داده شود یا یک سری چراغ ها روشن و قرمز باشند. یا اینکه نمادهای خاصی روی صفحه نمایش دستگاه نمایش داده می شود.


نکات تکمیلی

اگر در تعمیر کولر گازی اسپلیت مهارت و تجربه کافی ندارید، هرگز کولر گازی را تعمیر و سرویس نکنید و آن را به تکنسین مجرب بسپارید. در غیر این صورت ممکن است به خود و دستگاه آسیب بزنید. هر 6 ماه یکبار لازم است دستگاه شما به صورت کامل و حرفه ای توسط تکنسین سرویس شود. فیلترها نیز باید ماهی یکبار تمیز شوند. همچنین می توانید به راحتی یک سرویس سطحی مانند تمیز کردن فیلترها را خودتان ماهی یک بار انجام دهید. در زمستان اگر از کولر گازی اسپلیت استفاده نمی کنید، می توانید برای جلوگیری از ورود گرد و غبار و برگ درختان، لانه سازی پرندگان و ... یونیت خارجی را با روکش بپوشانید. کولر گازی اسپلیت یک وسیله برقی گران قیمت است، بنابراین اگر خراب شد، بهتر است آن را تعمیر کنید و آخرین چیزی که باید به آن فکر کنید خرید یک دستگاه جدید است.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
چگونه بفهمیم کولر گازی گرم می شود؟
چهار شنبه 4 خرداد 1401 ساعت 21:32 | بازدید : 536 | نوشته ‌شده به دست امین پارسیان | ( نظرات )

نحوه استفاده از گرمایش کولر گازی در فصل زمستان: در فصل زمستان نیاز به هوای گرم در خانه و محل کار افزایش می یابد، برای تامین گرما در این فصل از وسایل مختلفی استفاده می شود که یکی از این وسایل کولر گازی است. کولر گازی به عنوان سیستم تهویه مطبوع استفاده می شود، اکثر مدل ها هوای سرد و گرم را تامین می کنند و در هر فصل باید تنظیمات را تغییر دهیم تا حالت سرد به گرم یا برعکس تغییر کند. بنابراین در این مقاله به بررسی این مورد می پردازیم.


فرقی نمی کند کولر گازی شما چه مارکی باشد، این یک موضوع کلی است و برای همه برندها جواب می دهد.
برای استفاده از گرمایش کولر گازی ابتدا باید بدانیم کولری که در منزل یا محل کار ما نصب می شود حالت گرمایشی نیز دارد. یا نه؟ زیرا همه مدل ها این عملکرد را ندارند و برخی فقط تک حالت هستند یعنی فقط برای حالت خنک کننده طراحی شده اند.

چگونه بفهمیم کولر گازی گرم می شود؟
1: به دفترچه راهنمای کولر گازی مراجعه کنید و ببینید آیا در این مدل حالت گرمایش وجود دارد یا خیر.
2: پلاک یا برچسب کنار پنل داخلی و خارجی توضیحات و مشخصات فنی در آن درج شده است، مشخصات برق را در حالت سرمایش و گرمایش بخوانید. اگر قدرت گرمایش را توضیح دهد یعنی کولر گازی گرمایشی هم دارد.
3: تنظیمات روی کنترلر، با تغییر تنظیمات روی کنترلر می توان متوجه شد که کولر در حال خنک شدن است یا خیر.
بیشتر بدانید: چرا ریموت کنترل کولر گازی کار نمی کند؟
چگونه کولر گازی را برای حالت گرمایش تنظیم کنیم؟
برای تغییر وضعیت کولر گازی از سرد به گرم باید تنظیمات کنترلی کولر گازی را تغییر دهید. در حالت خنک کننده کولر گازی تنظیمات روی گزینه COOL می باشد یعنی در حالت سرد ابتدا باید این گزینه را تغییر دهید.

برای تغییر این حالت دکمه Master control یا MODE را روی کنترل کولر گازی پیدا کنید. با زدن این دکمه گزینه ها تغییر می کنند و باید این گزینه را روی HEAT قرار دهید یعنی در برخی مدل های دیگر با زدن دکمه MODE گزینه ها به شکلی در می آیند که برای حالت گرمایش باید به شکل خورشید تنظیم کنید. . .

با تغییر این حالت، کولر گازی اکنون روی حالت گرما قرار می گیرد. معمولاً حدود 5 دقیقه طول می کشد تا تغییرات انجام شود و کمپرسور کولر گازی در حالت گرمایش شروع به کار کند.

اکنون می توانید دما را نسبت به دمای دلخواه خود تغییر دهید. دما از 16 تا 30 درجه قابل تغییر است. دمای معمولی 24 برای خانه توصیه می شود.

 

در زیر چند عکس از مدل های کنترل کولر گازی با تنظیمات حالت گرمایش را مشاهده می کنید.

اگر تنظیمات را به حالت گرما تغییر دهید و بعد از 10 تا 15 دقیقه هوای خروجی خیلی گرم نیست و با فشار بسیار کم کار می کند که اصلا راضی کننده نیست، کولر گازی باید به صورت دوره ای سرویس شود. در سرویس دوره ای تمامی شستشوها انجام شده و میزان گاز اندازه گیری می شود

استفاده از خدمات ما:
اگر کولر گازی شما به هر دلیلی مشکل دارد و نیاز به سرویس دوره ای دارد و یا می خواهید در حالت گرما و سرویس شارژ گاز توسط تکنسین مجرب کار کند. برای تعمیر و سرویس کولر گازی می توانید با مرکز خدمات تماس بگیرید تا همکاران ما در کمترین زمان و با مناسب ترین قیمت تعمیرات کولر گازی شما را سفارش دهند.

توجه داشته باشید که نشتی یابی و شارژ گاز نیاز به یک متخصص دارد، بنابراین ما متخصصان حرفه ای داریم که این کار را به صورت حرفه ای و با ضمانت برای شما انجام می دهند.

 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ماشین عروس مدرن و اسپرت
یک شنبه 1 خرداد 1401 ساعت 20:56 | بازدید : 560 | نوشته ‌شده به دست امین پارسیان | ( نظرات )

در این دنیای پر سرعت، سنت های خشن عروسی دیگر رایج نیست و مردم آن طور که می خواهند جشن عروسی خود را برگزار می کنند. به عنوان مثال برخی از عروس و دامادها به سبک عروسی های مدرن علاقه دارند به همین دلیل یک ماشین عروس مدرن و لوکس مانند مازراتی، بنز، بیامو، پورشه و ... اجاره می کنند.

برخی از مدل های موجود در سایت های اجاره ماشین عروس عبارتند از:

  • مازراتی گرند کابیرو
  • مرسدس بنز S500
  • BMW 528

ماشین عروس سلطنتی

ممکن است بسیاری از عروس و دامادها پس از تماشای فیلم های انگلیسی علاقه مند به سوار شدن بر ماشین های سلطنتی باشند. لازم به ذکر است که چنین ماشین هایی در ایران به ندرت یافت می شود. اما برخی از سایت های اجاره ماشین عروس با بودجه های هنگفت اقدام به خرید برخی از مدل های کلاسیک آن کرده اند.

مدارک لازم برای اجاره ماشین عروس

شاید عجیب به نظر برسد اما برای اجاره ماشین عروس نیازی به سند خاصی ندارید. کافی است چک ضمانت و رسید اجاره یک شبه را به صاحب خودرو ارائه دهید. مهمترین مدارکی که می توان برای اجاره ماشین عروس ارائه کرد عبارتند از:

  • چک یا سفته به ارزش کل خودرو
  • کارت شناسایی معتبر

علاوه بر مدارک مورد نیاز فوق، حداقل یکی از موارد زیر برای اجاره خودرو مورد نیاز است:

  • 5% از مبلغ خودرو به عنوان سپرده نقدی یا سپرده
  • وام دادن طلا یا سکه یا ارزهای رایج به ارزش 10% مبلغ خودرو
  • سند ملکی به نام مستاجر
  • امانت خودرو شخصی با سند در پارکینگ شرکت
  • اگر می خواهید از امنیت ماشین عروس اجاره ای راحت باشید، بهتر است ماشین عروس با راننده را انتخاب کنید. به این ترتیب دیگر مسئولیتی در قبال آسیب های احتمالی به خودرو ندارید.

چرا اجاره ماشین عروس برای عروس بهتر است؟

آیا تزیین ماشین عروس اجاره ای امکان پذیر است؟
آره! تمام اجاره ماشین عروس قبل از انتخاب شما تزئین شده است. جالب اینجاست که حتی می توانید ماشین عروس را به دلخواه تزیین کنید. البته این ویژگی شامل هزینه جداگانه ای است که قبل از انتخاب باید در نظر بگیرید.

گل آرایی ماشین عروس اجاره ای به طور کامل توسط متخصصین اینگونه سایت ها انجام خواهد شد. بنابراین از زیبایی ماشین عروس مطمئن باشید.

نتایجی که اظهار شده
اجاره ماشین عروس یکی از مقرون به صرفه ترین راه ها برای جشن عروسی شما خواهد بود. همانطور که می دانید برگزاری جشن عروسی هزینه زیادی دارد. با این حال با کمی برنامه ریزی و مدیریت می توانید به راحتی با کمترین هزینه بهترین مهمانی را برگزار کنید. در نظر داشته باشید که هنگام اجاره ماشین عروس حتما از همین شرکت راننده بگیرید تا خیالتان از خسارات احتمالی راحت شود.

منبع:

https://rentinal.info/%D9%86%DA%A9%D8%A7%D8%AA-%D9%85%D9%87%D9%85-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%D8%AC%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D9%85%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D9%86-%D8%B9%D8%B1%D9%88%D8%B3/


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ماشین عروس مدرن و اسپرت
یک شنبه 1 خرداد 1401 ساعت 20:56 | بازدید : 549 | نوشته ‌شده به دست امین پارسیان | ( نظرات )

در این دنیای پر سرعت، سنت های خشن عروسی دیگر رایج نیست و مردم آن طور که می خواهند جشن عروسی خود را برگزار می کنند. به عنوان مثال برخی از عروس و دامادها به سبک عروسی های مدرن علاقه دارند به همین دلیل یک ماشین عروس مدرن و لوکس مانند مازراتی، بنز، بیامو، پورشه و ... اجاره می کنند.

برخی از مدل های موجود در سایت های اجاره ماشین عروس عبارتند از:

  • مازراتی گرند کابیرو
  • مرسدس بنز S500
  • BMW 528

ماشین عروس سلطنتی

ممکن است بسیاری از عروس و دامادها پس از تماشای فیلم های انگلیسی علاقه مند به سوار شدن بر ماشین های سلطنتی باشند. لازم به ذکر است که چنین ماشین هایی در ایران به ندرت یافت می شود. اما برخی از سایت های اجاره ماشین عروس با بودجه های هنگفت اقدام به خرید برخی از مدل های کلاسیک آن کرده اند.

مدارک لازم برای اجاره ماشین عروس

شاید عجیب به نظر برسد اما برای اجاره ماشین عروس نیازی به سند خاصی ندارید. کافی است چک ضمانت و رسید اجاره یک شبه را به صاحب خودرو ارائه دهید. مهمترین مدارکی که می توان برای اجاره ماشین عروس ارائه کرد عبارتند از:

  • چک یا سفته به ارزش کل خودرو
  • کارت شناسایی معتبر

علاوه بر مدارک مورد نیاز فوق، حداقل یکی از موارد زیر برای اجاره خودرو مورد نیاز است:

  • 5% از مبلغ خودرو به عنوان سپرده نقدی یا سپرده
  • وام دادن طلا یا سکه یا ارزهای رایج به ارزش 10% مبلغ خودرو
  • سند ملکی به نام مستاجر
  • امانت خودرو شخصی با سند در پارکینگ شرکت
  • اگر می خواهید از امنیت ماشین عروس اجاره ای راحت باشید، بهتر است ماشین عروس با راننده را انتخاب کنید. به این ترتیب دیگر مسئولیتی در قبال آسیب های احتمالی به خودرو ندارید.

چرا اجاره ماشین عروس برای عروس بهتر است؟

آیا تزیین ماشین عروس اجاره ای امکان پذیر است؟
آره! تمام اجاره ماشین عروس قبل از انتخاب شما تزئین شده است. جالب اینجاست که حتی می توانید ماشین عروس را به دلخواه تزیین کنید. البته این ویژگی شامل هزینه جداگانه ای است که قبل از انتخاب باید در نظر بگیرید.

گل آرایی ماشین عروس اجاره ای به طور کامل توسط متخصصین اینگونه سایت ها انجام خواهد شد. بنابراین از زیبایی ماشین عروس مطمئن باشید.

نتایجی که اظهار شده
اجاره ماشین عروس یکی از مقرون به صرفه ترین راه ها برای جشن عروسی شما خواهد بود. همانطور که می دانید برگزاری جشن عروسی هزینه زیادی دارد. با این حال با کمی برنامه ریزی و مدیریت می توانید به راحتی با کمترین هزینه بهترین مهمانی را برگزار کنید. در نظر داشته باشید که هنگام اجاره ماشین عروس حتما از همین شرکت راننده بگیرید تا خیالتان از خسارات احتمالی راحت شود.

منبع:

https://rentinal.info/%D9%86%DA%A9%D8%A7%D8%AA-%D9%85%D9%87%D9%85-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%D8%AC%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D9%85%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D9%86-%D8%B9%D8%B1%D9%88%D8%B3/


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
خرید و اجاره کلایمر
شنبه 17 ارديبهشت 1401 ساعت 20:18 | بازدید : 597 | نوشته ‌شده به دست امین پارسیان | ( نظرات )

کوزه های بالانس کلایبر دارای یک هسته بتنی و یک سطح فولادی هستند. همچنین ساختار وزنه های کوهنورد با وزنه های معمولی و یا وزن وسایلی مانند آسانسور متفاوت است. وزن هر کوهنورد حدود 20 کیلوگرم است. شکل ظاهری این وزنه ها مکعبی بوده و دارای سوراخی در وسط می باشد. با استفاده از سوراخ وسط وزنه، این وزنه ها بر روی یک محور در سازه تکیه گاه قرار می گیرند. وزن بدنه بتنی و در دو طرف آن دستگیره هایی برای جابجایی آسانتر است.

اجاره کلایمر برای دسترسی در محیط های صنعتی و ساختمانی گاهی اوقات از وزنه های آسانسوری به جای وزنه های استاندارد کلایمر برای کاهش هزینه ها استفاده می شود. بنا به دلایلی که در ادامه می آید این کار صحیح نیست و جایز نیست. ابتدا وزن آسانسور حدود 40 کیلوگرم است و حرکت کلایمر را دشوار می کند. همچنین با توجه به ساختار این وزنه ها امکان شکستن وزنه ها وجود دارد که ایمنی دستگاه را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد.

محاسبه وزن تعادل سازه های نگهدارنده کلایمر قابل حمل

کلایمر در کشورهای اروپایی و آسیایی دارای استانداردهای خاصی هستند که سازنده کلایمر ملزم به رعایت این استانداردها هستند. یکی از موضوعات مهمی که در این استانداردها به آن پرداخته شده است، محاسبه وزن تعادلی مورد نیاز برای سازه های بازدارنده کلایمر است. استانداردهای بین المللی برای محاسبه میزان وزن مورد نیاز برای یک کلایمر وجود دارد. مقدار وزنه های تعادل بسیار مهم است زیرا وزنه های تعادل باید وزن کابین کلایمر و سایر لوازم جانبی را با ضریب ایمنی حداقل سه تحمل کنند. این بدان معناست که هنگام محاسبه وزنه های مورد نیاز برای تعادل کوهنورد باید حداقل ضریب ایمنی 3 اعمال شود. همچنین سیم بکسل ویبره سازه نگهدارنده کوهنورد با مکانیزم های تکمیلی مربوطه نصب شود.

اگر از چرخ برای حرکت آسان‌تر کوهنورد در زیر سازه‌های مهارکننده استفاده شود، باید از سیستم تثبیت حرکت برای برداشتن بار مربوط به وزن سازه و وزنه‌های تعادل از چرخ‌ها استفاده شود. این اقدام برای افزایش ایمنی کوهنورد ضروری است. همانطور که در شکل نشان داده شده است، در صورتی که طول دسته B بیشتر از طول مجاز باشد، محاسبات طبق فرمول تعریف شده انجام شده و تعداد وزنه های مورد نیاز و وزن کل آنها تعیین می شود.

مقایسه داربست و کلایمر
یکی از صنایعی که بیشترین بخش صنعت ایران و جهان را تشکیل می دهد، صنعت ساختمان است. به طور متوسط ​​بیش از 35 درصد از حوادث ناشی از کار سالانه مربوط به صنعت ساختمان است. ساختمان های امروزی عموماً برج های مرتفعی هستند که برای تعمیر و نگهداری، چه در حین و چه پس از ساخت، به تجهیزات دسترسی به ارتفاع نیاز دارند. بنابراین استفاده از داربست و کلایمر یا آسانسور در ساخت و نگهداری ساختمان های مدرن یکی از ضروریات است.

فروش کلایمر، اجاره کلایمر

تهران کلایمر ارائه دهنده خدمات متنوع کلایمر در تهران و سایر استان های همجوار می باشد حوادثی که در این صنعت رخ می دهد عمدتاً ناشی از داربست های فلزی است. همه ما داربست ها را در ساختمان های نیمه ساخته دیده ایم. داربست سازه ای است که به طور موقت در اطراف سازه برپا می شود و از لوله های فلزی تشکیل شده است که با بست هایی در جهات مختلف به یکدیگر متصل می شوند. داربست دارای یک یا چند موقعیت اجرایی، اتصالات و تکیه گاه است. داربست در اموری مانند نما، نظافت نما، تعمیرات نما، رنگ آمیزی و سایر مواردی که نیاز به دسترسی به قسمت های مرتفع ساختمان دارد استفاده می شود. از کارهای مشابه برای نگهداری کارکنان یا مواد و ابزار در ارتفاع استفاده می شود.

در حوادث ساختمانی 33 درصد از مرگ و میرها بر اثر سقوط از ارتفاع رخ می دهد. برخورد، به دام افتادن و برق گرفتگی نیز در رتبه های بعدی قرار دارند. ریزش های اصلی از پشت بام و داربست است. یکی از دلایل این رقم بالا عدم استفاده از ابزار و تجهیزات ایمنی کار بر روی داربست است. استفاده از داربست بدون رعایت دقیق نکات ایمنی خطراتی مانند سقوط از ارتفاع به دلیل لیز خوردن، دسترسی ناایمن، نبود تجهیزات حفاظت از سقوط، آسیب ناشی از سقوط ابزار و زباله، برق گرفتگی در اثر تماس با خطوط انتقال، آسیب و آسیب به داربست به دلیل عدم تعادل بیش از حد یا بارگذاری بیش از حد منجر به سوار شدن ناایمن می شود.

از این رو شاهد اتفاقات ناخوشایند زیادی در زمینه فعالیت های بلندمرتبه هستیم که هزینه های مالی و جانی سنگینی را بر دوش کارفرمایان و کارگران تحمیل می کند. نصب و مونتاژ داربست زمان بر و در عین حال پرخطر است. همچنین اپراتور استفاده کننده از داربست در هنگام بالا و پایین رفتن از داربست اتصال مناسبی ندارد و در شرایط خطرناک قرار می گیرد و با کوچکترین لغزشی سقوط می کند. این وضعیت با قرار گرفتن بر روی سکوی کار نیز تا حدودی برقرار است و بسته به نوع کار، در صورت حرکت مداوم از اتصال مناسب استفاده نمی شود.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
پرواز به تهران پایتخت ایران
پنج شنبه 16 ارديبهشت 1401 ساعت 12:18 | بازدید : 569 | نوشته ‌شده به دست امین پارسیان | ( نظرات )

تهران مرکز ایران و استان تهران است. تهران با جمعیتی در حدود 9 میلیون نفر در شهر و 16 میلیون نفر در کلانشهر وسیع‌تر، پرجمعیت‌ترین شهر ایران و غرب آسیا و دومین کلان‌شهر بزرگ خاورمیانه است. از نظر جمعیت منطقه شهری خود در رتبه 29 جهان قرار دارد. در عصر کلاسیک، بخشی از شهر تهران امروزی در تصرف شهری مادها بود که در اوستا به نام راگا آمده است. در اوایل قرن سیزدهم توسط مغول ها ویران شد و اکنون به عنوان شهری در استان تهران باقی مانده است که در انتهای جنوبی شهر امروزی تهران قرار دارد. اگر نیاز به خرید بلیط هواپیما مشهد به تهران را دارید، بلیط خود را با قیمت ارزان از سایت آس چارتر خریداری کنید.

تهران برای اولین بار در سال 1796 توسط آقا محمدخان قاجار به عنوان پایتخت ایران انتخاب شد تا در نزدیکی سرزمین های ایران در قفقاز باقی بماند، قبل از اینکه در نتیجه جنگ های روس و ایران از ایران جدا شود. برای دوری از جناح های رقیب سلسله های حاکم قبلی ایران. پایتخت در طول تاریخ چندین بار جابجا شده است و تهران سی و دومین پایتخت ملی ایران است. این شهر مقر قاجارها و پهلوی ها، دو آخرین سلسله شاهنشاهی ایران بود. مجموعه‌های تاریخی بسیاری از جمله مجموعه‌های سلطنتی گلستان، سعدآباد و نیاوران و همچنین مهم‌ترین بناهای حکومتی کشور در دوره مدرن در این شهر قرار دارند. تخریب و بازسازی در مقیاس بزرگ در دهه 1920 آغاز شد و تهران از قرن بیستم مقصد مهاجرت های دسته جمعی از سراسر ایران بوده است. از معروف ترین بناهای دیدنی شهر می توان به برج آزادی، بنای یادبودی که در دوران پهلوی ساخته شد، و برج میلاد، هفدهمین سازه بلند مستقل جهان که در سال 2007 ساخته شد، اشاره کرد. سومین نماد معاصر شهر.

اکثریت مردم تهران فارسی زبان هستند و تقریباً 99 درصد مردم فارسی را می فهمند و صحبت می کنند. اما جمعیت زیادی از سایر اقوام ایرانی مانند آذربایجانی ها، ارمنی ها، لرها و کردها نیز در این شهر وجود دارند که فارسی را به عنوان زبان دوم خود صحبت می کنند. تهران توسط فرودگاه‌های بین‌المللی مهرآباد و خمینی، یک ایستگاه راه‌آهن مرکزی، سیستم حمل‌ونقل ریلی سریع مترو تهران و همچنین یک ترولی‌بوس و یک سیستم BRT خدمات رسانی می‌شود و دارای شبکه بزرگراه‌هایی است. برنامه هایی برای انتقال پایتخت ایران از تهران به منطقه دیگری وجود داشته است. عمدتاً به دلیل آلودگی هوا و قرار گرفتن شهر در معرض زلزله است. تا به امروز هیچ طرح قطعی تصویب نشده است. بررسی سال 2016 از 230 شهر توسط مشاور مرسر، تهران را از نظر کیفیت زندگی در رتبه 203 قرار داد. بر اساس شاخص شهرهای مقصد جهانی در سال 2016، تهران در میان ده مقصد برتر در حال رشد قرار دارد.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
دانلود فیلم اکشن از سینمای هالیوود و جهان
سه شنبه 6 ارديبهشت 1401 ساعت 22:4 | بازدید : 603 | نوشته ‌شده به دست امین پارسیان | ( نظرات )

در لس آنجلس استودیوها و هالیوود رشد کردند. قبل از جنگ جهانی اول، فیلم‌هایی در چندین شهر آمریکا ساخته می‌شد، اما فیلمسازان با توسعه صنعت به سمت جنوب کالیفرنیا گرایش داشتند. آنها توسط آب و هوای گرم و نور قابل اطمینان خورشید جذب شدند، که امکان فیلمبرداری از فیلم های آنها در خارج از منزل را در تمام طول سال و مناظر متنوعی که در دسترس بود، ممکن ساخت. ، به نفع ایالات متحده، جایی که زیرساخت هنوز دست نخورده بود. پاسخ قوی‌تر بهداشت عمومی اولیه به اپیدمی آنفولانزای 1918 توسط لس‌آنجلس در مقایسه با سایر شهرهای آمریکا، تعداد موارد را در آنجا کاهش داد و منجر به بهبودی سریع‌تر شد، که به تسلط روزافزون هالیوود بر شهر نیویورک کمک کرد. در طول همه گیری، مقامات بهداشت عمومی به طور موقت سالن های سینما را در برخی حوزه های قضایی تعطیل کردند، استودیوهای بزرگ تولید را برای هفته ها به حالت تعلیق درآوردند و برخی از بازیگران به آنفولانزا مبتلا شدند. این امر باعث خسارات مالی بزرگ و مشکلات شدید برای استودیوهای کوچک شد، اما صنعت به طور کلی در طول دهه‌های خروشان بیستم بهبود یافت.

 

چندین نقطه شروع برای سینما (دانلود فیلم اکشن ) وجود دارد، اما این حماسه بحث برانگیز گریفیث در سال 1915 به نام تولد یک ملت بود که پیشگام واژگان فیلمبرداری در سراسر جهان بود که هنوز هم تا به امروز بر سلولوئید غالب است..

 

در اوایل قرن بیستم، زمانی که این رسانه جدید بود، بسیاری از مهاجران یهودی در صنعت فیلم ایالات متحده استخدام شدند. آنها توانستند نشان خود را در یک تجارت کاملاً جدید بگذارند: نمایشگاه فیلم‌های کوتاه در سالن‌های نمایشی به نام نیکلودئون، پس از قیمت ورودی آنها برای نیکل (پنج سنت). در عرض چند سال، مردان جاه طلبی مانند ساموئل گلدوین، ویلیام فاکس، کارل لمل، آدولف زوکور، لوئیس بی مایر، و برادران وارنر (هری، آلبرت، ساموئل و جک) به سمت تولید این تجارت روی آوردند. به زودی آنها سران نوع جدیدی از شرکت شدند: استودیو فیلم. ایالات متحده در این سال‌های اولیه حداقل دو کارگردان، تهیه‌کننده و سرپرست استودیو زن داشت: لوئیس وبر و آلیس گای بلاشه متولد فرانسه. آنها همچنین زمینه را برای بین المللی گرایی صنعت فراهم کردند. 

 

 

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
چرا یاد بگیریم چگونه یک لوگو طراحی کنیم؟
چهار شنبه 30 فروردين 1401 ساعت 1:31 | بازدید : 600 | نوشته ‌شده به دست امین پارسیان | ( نظرات )

ابتدا اجازه دهید به خود یادآوری کنیم که چرا طراحی لوگو بسیار مهم است. لوگو معمولاً اولین برندی است که یک مشتری بالقوه می بیند. همچنین معمولاً این قطعه است که بیشترین تأثیر را روی ما می گذارد و طولانی ترین مدت را با ما می ماند (اگر موفق باشد). یک لوگو می تواند چیزهای زیادی در مورد یک برند به ما بگوید، از جمله (گاهی) اینکه یک برند چه کاری انجام می دهد و چه چیزی را نشان می دهد. هنگامی که مصرف کنندگان با طراحی لوگو ارتباط برقرار می کنند، اغلب تمایل دارند که زمان یا پول خود را در شرکت یا محصول سرمایه گذاری کنند.

طراحی لوگو به هیچ وجه تنها عنصر در برندسازی موفق نیست، اما یکی از مواردی است که باید از همان ابتدا به درستی انجام شود، زیرا اغلب در مرکز کل استراتژی برند قرار دارد. و در حالی که اکثر طراحان می توانند یک لوگوی مناسب و معقول ایجاد کنند، برای اجرای یک طراحی لوگویی که واقعا منحصر به فرد، جذاب و به یاد ماندنی است، به ترکیب خاصی از مهارت های طراحی، تئوری خلاقانه و کاربرد ماهرانه نیاز است. برای نمونه به انتخاب ما از بهترین لوگوها نگاه کنید.

قوانین طلایی نحوه طراحی لوگو
صدها و حتی هزاران برند برای جلب توجه ما رقابت می کنند و این بدان معناست که برندها باید خود را از نظر بصری متمایز کنند. این تمایز از طریق طراحی هویت برند به دست می آید - طیفی از عناصر که با هم کار می کنند تا تصویری متمایز از برند را در ذهن ما ایجاد کنند. طراحی هویت برند می تواند شامل همه چیز باشد، از یونیفرم، گرافیک خودرو، کارت ویزیت، بسته بندی محصول، تبلیغات بیلبورد و لیوان قهوه و سایر لوازم جانبی، تا سبک عکاسی و انتخاب فونت.

وقتی به شخصی فکر می کنید که به نوعی در زندگی شما تأثیر گذاشته است، احتمالاً می توانید تصور کنید که چگونه به نظر می رسد. همین امر در مورد برندها نیز صدق می کند. و یک لوگو به عنوان چهره یک برند عمل می کند و به مردم اجازه می دهد با آن ارتباط برقرار کنند و آن را به خاطر بسپارند. بنابراین هدف از طراحی لوگو باید ایجاد چیزی باشد که افراد به راحتی بتوانند وقتی به تجربیات خود در مورد یک محصول، شرکت یا خدمات فکر می کنند، تصور کنند.

وقتی به چیزی نگاه می کنیم، ابتدا نمی خوانیم. قبل از هر چیز دیگری شکل را می بینیم، رنگ را می بینیم، و اگر این برای جلب توجه کافی باشد، می خوانیم

دیوید ایری
وقتی به چیزی نگاه می کنیم، قبل از خواندن شکل و رنگ را می بینیم. فقط در صورتی که برای جلب توجه کافی باشد، شروع به خواندن می کنیم. کار طراحان این است که جوهره یک برند را به شکل و رنگی تقطیر کنند که به احتمال زیاد ماندگار شود. طراح زیر، دیوید ایری، 10 قانون طلایی طراحی لوگو را برای کمک به شما در انجام این کار ارائه می دهد.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0